środa, 18 marca 2015

Liebster Blog Award

Liebster Blog Award:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Bardzo dziękuje za nominacje przez Rabellé Qèré z bloga www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com



Odpowiedzi  :)
1.Od kiedy zaczęłaś pisać bloga ?
Tego bloga zaczęłam pisać całkiem niedawno jak sobie przypominam było to jakoś w środku lutego, chyba 16, ale nie pamiętam dokładnie :) 
2. Czym się inspirujesz przy pisaniu ?
Przeważnie inspiruje się i  opisuje to co jest mi całkiem dobrze znane, dodaje do tego coś z mojej wyobraźni. Jak na razie całkiem dobrze mi wychodzi 
3. Co wolałabyś : Życie samotne czy śmierć w samotności?
Sądzę, że życie w samotności. Dlaczego? Jeśli tak szczerze mam odpowiedzieć to tak żyje. Jestem cieniem... którego mało kto zauważa. Jedynymi ludźmi w moim życiu są nieliczne osoby... 
4. Skąd wziął się pomysł na opowiadanie?
Tak samo jakoś wyszło, chciałam pokazać że ciemność wcale nie jest zła. 
5, Twój ulubiony kolory?
Mam dwa : niebieski i czarny <3
6. Zdarzył Ci się myśleć o usunięciu bloga? 
Jeszcze nie, i sądzę, że nie zamierzam go usunąć!!
7. Jakie książki czytasz?
Przeróżne... wszystkie które są ciekawe i interesujące, ale zdarzają się też takie które są oderwaniem od nich jak np. encyklopedie - tak wiem, kto by to czytał. Otóż mi czasem się zdarza, że je przeczytam ale nieźle musiałoby mi się nudzić. A jeśli chodzi o typy to fantastyka i jakieś dramaty :P
8. Wierzysz w prawdziwą miłość?
Wierzę, choć nigdy jeszcze jej nie spotkałam w moim życiu... 
9. Twoja ulubiona piosenka?
Mam przeróżne nie umiem wybrać jednej... jedną z moich ulubionych jest piosenka Imagine Dragons - Demons  
10. Masz rodzeństwo lub zwierzaka?
Tak mam, starszego brata jeśli chodzi o zwierzaka to miałam - umarły :( aktualnie próbuje namówić rodziców na przygarnięcie jakiegoś kota lub psa ze schroniska.
11. Co sądzisz o moim opowiadaniu?
Opowiadanie jest naprawdę ciekawe i interesujące, szybko się czyta a zdania mają ładny charakter. Naprawdę warto przeczytać !!
Nominuje :
 A o to pytania dla was :
1. Czy prowadzisz jakiś zeszyt, w którym zapisujesz ulubione cytaty?
2. Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga ?
3. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
4. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
5. Jaki film najbardziej lubisz?
6. Jaką książkę możesz polecić?
7. Co sądzisz o słodyczach?
8. Jaka piosenka najbardziej odzwierciedla Ciebie?
9. Zrobiłabyś/byś sobie tatuaż? Jeśli tak to jaki?
10. Jaki kolory lubisz?
11. Twój ulubiony styl to...

Pozdrawiam Syntry

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :) Pozwolisz, że na pytania odpowiem w komentarzu.
    1. Czy prowadzisz jakiś zeszyt, w którym zapisujesz ulubione cytaty?
    Nie, kilka mam pozapisywanych na kalendarzu.
    2. Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga ?
    Do napisania pierwszego Dramione pchnęła mnie chęć przeczytania historii tej pary idealnie po mojemu, a potem zamieniło się to w pasje, choć pierwszy powód pozostał aktualny i przy drugim blogu.
    3. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
    Odnosi się ona do jednego z głównych wątków opowiadania.
    4. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
    Kluczy.
    5. Jaki film najbardziej lubisz?
    Nie jestem w stanie wybrać.
    6. Jaką książkę możesz polecić?
    "Władca much" William Golding
    7. Co sądzisz o słodyczach?
    Uwielbiam je.
    8. Jaka piosenka najbardziej odzwierciedla Ciebie?
    Lady Pank - Nie chcę litości.
    9. Zrobiłabyś/byś sobie tatuaż? Jeśli tak to jaki?
    Owszem, feniksa.
    10. Jaki kolory lubisz?
    Czarny, bordo, ciemna zieleń.
    11. Twój ulubiony styl to...
    ... mój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem samotna i tak mi już zostało :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja tak samo odpowiadam tutaj, nie mam niestety czasu na nominacje, w ogóle u mnie z czasem to tragedia jakaś :/

    1. Niestety nie mam, jak mi się jakiś cytat spodoba to ewentualnie szybko zapiszę w telefonie :)
    2. Czytałam wiele blogów Dramione i po prostu chciałam stworzyć coś własnego, zadecydować o losie tej dwójki bohaterów :)
    3. Hmm.. no cóż Hermiona to osoba, która się nie wyróżnia jest drobna, a za jej niewinnym wyglądem kryje się ogromna moc :) Stąd nazwa "Bardzo mały człowiek, może rzucać bardzo duży cień" , a sam adres ślady cieni, dotyczy konsekwencji jaką niesie jej moc oraz oczywiście związku z innymi osobami, w końcu każdy człowiek posiada cień :) Nie wiem, czy brzmi to logicznie, ale jakoś od początku tak o tym myślałam :)
    4. Bez telefonu, portfela, kluczy od domu, samochodu... sporo tego jest. A najważniejsze to nie wyjdę bez butelki wody :D
    5. Nie mam ulubionego, ale preferuję komedie romantyczne, zawsze poprawiają mi humor :) Do głowy teraz mi przyszedł tytuł "Crazy, stupid love"
    6.. Ostatnio spodobała mi się książka "Dar Julii", jest interesująca i składa się z trzech części. Muszę znaleźć czas, żeby przeczytać pozostałe, ale ta mnie urzekła :)
    7. Uwielbiam :D
    8. Nie wydaje mi się, żeby była jakaś konkretna. Nic nie przychodzi mi do głowy. Mój humor sprawia, że utożsamiam się z jakąś piosenką i opisuje ona moje uczucia w danym momencie :)
    9. Mam tatuaż, kolorowe pióro na plecach :) Może kiedyś zrobię sobie coś jeszcze...
    10. Lubię jasne kolory, ulubionego nie mam :)
    11. Styl? Nie wiem, ciężko odpowiedzieć. Są różne style np. styl tańca a ja uwielbiam hip hop :D Albo styl życia to wg mnie ten zdrowy :) Może być ich wiele, więc nie wiem o co dokładnie chodzi :) Jeśli o styl pisania to... zaskakujący i czasami nawet wzruszający. Uwielbiam, gdy przeczytam jakiś tekst, który mnie wzrusza, wtedy wiem, że przeczytałam coś naprawdę dobrego :)

    OdpowiedzUsuń