wtorek, 17 lutego 2015

Zapowiedz

Czasem złe osoby mają powód, aby się mścić...
Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem...
Jedna decyzja może zadecydować o dalszym życiu...
A ciemność nie jest taka straszna jak się wydaje...
W każdej osobie jest zagadka...
Czasem jedno słowo może zrujnować świat...
Nawet złe chwile mogą przynieść później wiele dobrego...
W oczach niektórych można być potworem, ale to nie znaczy, że się nim jest...
A co jeśli jest powód...
Utrata swoich najcenniejszych rzeczy sprawia ból...
Każdy może być zdolny do wszystkiego po stracie dziecka...
A co jeśli szczęście znów się uśmiechnie...
I wróci do nich ich klejnot...


5 komentarzy:

  1. Tajemniczy prolog... Czytam i czytam i rozumiem... Cała prawda...
    Tajemniczo i mrocznie... Tak jak lubię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że to nie prolog, a tylko zapowiedź, takie wprowadzenie do klimatu. Mnie natomiast zastanawia, czy to są cytaty skopiowane skądś, czy autorka bloga sama to wymyśliła, bo niektóre jakbym już gdzieś słyszała.

    Pozdrawiam:
    sie-nie-zdarza.blogspot.com
    prawdziwa-legenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam...
      Prawda to jest tylko zapowiedź a nie prolog. Prolog jest dłuższy i jakby kawałkiem historii... Poza tym sama nazwa mówi, że to zapowiedź.
      Jeśli chodzi o te cytaty to różnie - niektóre są moje a inne wzorowane na innych przez co wydaje się, że już kiedyś się widziało je.
      Poozdrawiam Syntry

      Usuń
    2. Pisząc "Wydaje mi się, że to nie prolog" miałam na myśli komentarz powyżej ;-)

      Wybacz, że tyle czasu mnie nie było, bo miałam nadrobić wcześniej, ale czas, czas, czas - ciągle mi go na wszystko brak.

      Postaram się dziś przeczytać choć 2-3 rozdziały i tak co dzień, aż w końcu będę na bieżąco.

      http://takamilosc.blogspot.com

      Usuń
  3. Strasznie straszny ten straszny prolog, ale po za tym ten genialny prolog jest pod każdym genialnym względem genialny.
    Jestem ciekawa jak się to wszystko rozkręci :)

    Preferuję czytanie za czytanie i obserwację za obserwację. Jeśli chcesz mieć jedną osobę do czytania Twoich opowiadań więcej to wpadnij do mnie i pozostaw po sobie ślad :)
    http://vampireandmillionaire.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Eve Lovsed

    OdpowiedzUsuń